Arki ollut normaalia, stressi jatkuu, mieli menee vaan matalammaksi...

 

Sain viimeisen ajan mielenterveystoimistolle, puhuin asioita normaaliin tapaan, elämästä...

olin vapautunut kun siellä ei tarvitse käydä enää, jos ei halua... nyt kaipaan takaisin, kaipaan suoraan osastolle, haluan sittenki puhuu kaikesta, mistä en vuoden aikana ole puhunut, pahasta olosta....vittu...en halua puhua tuntemattomalle ihmiselle, en vaan halua, tiiän että on luottamuksellista, mutta en luota keneenkään, mitä mulle on tapahtunu?!!?

Mun elämä on tuhottu, sekä minä, että miljoona muuta, mitä teen? Ei vaan jaksa, oon saanu miljoonia paniikkikohtauksia, en haluu puhuu siitä yhtään kellekkään, en äitille, enkä ees miehelleni, en vaan luota, pitääkö kaikki tää paska pitää mun itseni sisällä? Vaikka kuin haluu saaha mut puhuu, ei se vaan onnistu, miks kukaan ei ymmärrä, mä oon sulkeutunu, mun omaan elämään....vittu että tää on paskaa...!!! Kukaa ei ees ymmärrä mua mun normaali elämisessä, nii miks ymmärtäs mun pahaa oloo, kyllä moni sanoo että ymmärtää, ne ei vittu ymmärrä yhtää mitää!!! MULLA ON PASKA OLLA!!! SAATANA mää en jaksa! 

 

Kiitos!