Hei, olen unohtanut kirjoittaa..tässä nyt taas jotain höpöttelyy..

 

Elämä ollut tasaista, työt loppui ja työttömän elämä jatkuu, tallilla pikku työ hommia sillon tällön, unelma hommaa ja ilmasta <3 Mietin mikä musta tulee "isona" ?? mitä haluis tehä, mitä pystys? No jos sais vaan kasattua kunnolla ittensä nii vois alkaa kunnol miettii :) 

Tajusin, et eräät valehtelee mulle, kaikkiin oon vankina, ei mulla oo muuta! Kaikki pyörii miehen ja kavereitten ympärillä, yrittää nyt olla normaali ja elää normaalisti, niitten mieliks. Miten muuttaa ittee, jos ei voi, mut haluaa? V*tuttaa olla siinä et oot kaikille, KAIKILLE, paitsi äitille se toinen vaihtoehto.. Elän oma päivän tallilla silleen, et mulla on helppo olla ja mulla on hepat kavereina, ja jonkinlaisina terapeutteina, koska se on ollu mulla aina haave, hevos-ala, vaikee lähtee toteuttaa, mut haave.

Nyt en taaskaan kerkee kirjotella enempää, mut koitan pian...

 

Moi moi <3